Cumu sò quelle lampade classiche cuncipite?

I lumi decorativi anu un gran gradu di libertà in u disignu. A differenza di l'illuminazione cummerciale, chì hà l'ultima ricerca tecnica di qualità ottica, u cuncepimentu di luci decorative mette in risaltu micca solu a bellezza di a forma di a lampada, ma dinò l'atmosfera di l'effettu di luce. In diversi scenarii d'applicazione, i cuncettori di solitu mettenu l'accentu nantu à a forma o l'ottica di e luci decorative. Dunque, quandu cuncepisce una lampa decorativa, u designer deve capisce u rapportu di "forma" è "luce".

1. A forma di forma hè a forma principale, a luce hè l'ausiliare

How are those classic lamps designed (1)

A lampada da parete in l'immagine sopra hà una lingua ricca di cuncepimentu in a so forma. A forma di vetru liscia integrata piatta a fonte di luce. A lampada hè installata à u muru. Ùn hè micca solu una lampada da parete perchè hè un stile geomitricu di l'arte.

2. A luce hè u puntale, a forma hè supplementu.

How are those classic lamps designed (2)

How are those classic lamps designed (3)

Gocce d'acqua hè andatu à falà-Momento gruppu di lampadari. L'ispirazione di u mumentu vene da scene in natura: e goccioline d'acqua s'accumulanu lentamente finu à u mumentu quandu sò in traccia di gocciolare, cume s'elli anu assorbitu tutta a luce, riflettendu a scena circundante. U paralume di vetru di Momento hè una goccia d'acqua chì hè in traccia di gocciolare. Una fonte di luce appende sopra. Quandu a luce passa per a "goccia d'acqua", a luce hè rifatta è spargugliata, furmendu un alone chjaru è scuru in terra, cum'è una goccia d'acqua chì cade nantu à una superficia d'acqua calma. E ondulazioni ci sò piene di divertimentu.

3.Forma è luce fiancu à fiancu.

Cumu l'avemu dettu à l'iniziu, a libertà di cuncepimentu di e luci decorative hè grande. Oltre à cuncintrà si nantu à un aspettu di a forma è di a luce, i cuncettori ponu ancu bilancià, mischjà è cumplementà l'altru in armonia.

How are those classic lamps designed (4)

In a maghjina di sopra, u designer ùn hà micca creatu una forma flamboyante, ma hà adupratu un anellu di metallo circulu finu per tene un paralume sfera uniforme luminosa. In questa opera d'arte, u paralume sfera uniforme luminosa è u corpu principale di a forma, u corpu principale di a luce, è a forma è a luce sò integrate.


Tempu di posta: Nov-23-2020